Marketing, Comunicare si Afaceri in stil PICANT

Hartie de Copiator – Exemplu de Gandire PICANTa de Marketing

Hartia de Copiator este cel mai consumat produs de papetarie. Ea este omniprezenta – de la firmele care tiparesc ca obiect de activitate si pana la ultimul SRL care trebuie sa isi tipareasca facturile.

Pentru ca ea este atat de prezenta, Hartia de Copiator devine si extrem de importanta.

Pana la urma Hartia de Copiator este asemanatoare cu hartia igienica. Iti dai seama de importanta ei cand ramai in pana.

Firma Paper Distribution a lansat serviciul Espresso prin care livreaza Hartia de Copiator  in aceeasi zi cu lansarea comenzii (pentru comenzile date pana in ora 14:00).

Serviciul este deosebit de util pentru toate firmele, mai ales cele care nu au un management al stocurilor de consumabile foarte bine pus la punct. In plus preturile sunt extrem de normale, similare cu cele de la librarie, doar ca aici este inclusa si livrarea in Bucuresti si Cluj-Napoca.

Pentru acest serviciu exista si o interfata on-line www.hartiedecopiator.ro

—————–

Iata un exemplu de Gandire PICANTa in marketing…

Acest articol a fost publicat Wednesday, 04. June 2008 la ora 15:19 in categoria PICANT. Puteti urmari comentariile prin feed-ul RSS RSS-Feed. Aveti posibilitatea de a lasa un comentariu sau un Trackback de pe blogul dumneavoastra.

«  –  »

No Comments »

No comments yet.

Leave a comment