Marketing, Comunicare si Afaceri in stil PICANT

Branding PICANT – Junior Brand – 21 mai

Pentru ca o companie sau o marfa sa devina un brand trebuie sa isi asume o semnificatie unica, sa faca o promisiune publicului sau si sa o respecte. Brandul este principalul activ pe care il detine o companie.
Trainingul Junior Brand se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.
Junior Brand  isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.

7 Motive sa NU participi la Junior Brand

Daca Majoritatea Firmelor de Training iti spun de ce sa participi, noi iti spunem de ce sa NU participi la Trainingurile noastre. Decizia este a Ta.

1. Esti absolut convins ca cel mai important pentru afacere este produsul, care se va vinde singur.
2. Inca mai crezi ca deciziile de cumparare sunt dominant rationale.
3. Firma la care lucrezi isi atrage clientii prin pile, spagi si alte “instrumente de marketing” specifice tranzitiei dambovitene.
4. Firma la care lucrezi merge bine si esti convins ca nu va fi afectata de schimbarile din mediul social si de afaceri.
5. Iti place ca produsul sau compania la care lucrezi sa fie confundate cu cele ale concurentei.
6. Esti absolut convins ca branding inseamna desenarea unui logo si gasirea unui sloga, la care adauga foile cu antet si cartile de vizita.
7. Esti toba de carte in ceea ce priveste Brandingul si Brand Managementul si deja ti s-a acrit de subiect.

Acest articol a fost publicat Saturday, 19. April 2008 la ora 13:59 in categoria Neclasificat, PICANT. Puteti urmari comentariile prin feed-ul RSS RSS-Feed. Aveti posibilitatea de a lasa un comentariu sau un Trackback de pe blogul dumneavoastra.

«  –  »

No Comments »

No comments yet.

Leave a comment