Marketing, Comunicare si Afaceri in stil PICANT

Over Night Success Takes 15 Years

Tuturor ne plac povestile unor succese, mai ales pentru ca ne dorim sa traim si noi astfel de povesti de succes.

De cele mai multe ori povestile de succes sunt in primul rand POVESTI si abia apoi de succces. De cele mai multe ori in poveste sunt omise sau minimizate anumite aspecte. Sa luam deja traditionalul „Doi baieti intr-un garaj au pornit o companie si dupa 20 de ani erau multimilionari”.

Ceea ce povestea nu ne spune exact este ce s-a intamplat in cei 20 de ani. Nu sunt putine cazurile in care „Doi baieti intr-un garaj pornesc o firma”, dar sunt extrem de putine cazurile in care acestia ajung milionari. Diferenta este data de elemente precum norocul, banii, munca asidua etc.

Sa revenim la titlul acestui articol: Succesul peste noapte are nevoie de 15 ani. Cu foarte putine exceptii ceea ce vedem noi ca fiind o poveste de succes sau un succes neasteptat are nevoie de multa, foarte multa munca si perseverenta.

In sport, in afaceri, in arta si practic in orice domeniu pentru a ajunge cu adevarat in varf este nevoie de multa munca grea, de noroc, de o rezistenta foarte mare la stres, de ambitie si de ce nu, de bani sau resurse.

Cand ne uitam si la diverse actiuni de marketing care sunt atat spectaculoase, cat si eficiente, intr-un fel ne dorim si noi sa facem asa ceva, sa fim la fel de buni sau poate chiar mai buni. Intrebarea este daca avem resursele necesare, timpul necesar si daca suntem dispusi sa muncim cel putin la fel de mult ca aceia pe care ii apreciem.

Acest articol a fost publicat Wednesday, 24. February 2010 la ora 10:18 in categoria Gand PICANT. Puteti urmari comentariile prin feed-ul RSS RSS-Feed. Aveti posibilitatea de a lasa un comentariu sau un Trackback de pe blogul dumneavoastra.

«  –  »

No Comments »

No comments yet.

Leave a comment