Marketing, Comunicare si Afaceri in stil PICANT

Boala “Cel mai tare PORTAL care va revolutiona netul romanesc”

Acum 2 saptamani ma intalnesc cu un fost coleg de facultate care a ramas in ASE ca asistent. Din 3 cuvinte imi spune ca vrea sa lanseze un PORTAL de marketing care sa devina cel mai mare portal de marketing din Romnia, sa bata tot ce mai exista pe piata etc.

Acum 1 saptamana ma suna o doamna jurnalist care printre vorbe imi spune ca va lansa un PORTAL de afaceri care va revolutiona netul Romanesc.

Acum 3 zile ma intalnesc cu niste baieti care imi spun ca vor sa lanseze un PORTAL pentru studenti care sa se lupte de la egal la egal cu celelalte site-uri similare.

Fratilor e Epidemie?

Toata lumea vrea sa faca ceva MARE care sa REVOLUTIONEZE, sa BATA CONCURENTA etc etc etc. Bai nene… unde e realismul?

Ne apucam sa inventam si sa reinventam si sa redefinim roata, chibritul si apa calda…

Proiectele on-line (si nu numai) au pornit de la o idee originala (si un portal de afaceri nu e o idee originala) si au plecat de la ceva mic, de la o pasiune, o convingere nebuna, de la crezul in inovatie.

Google a fost un proiect de doctorat si cand a devenit un business a fost finantat cu 1 milion de dolari.

Youtube a fost o idee a unora care au fost in stare sa se tina de ea desi toata lumea, la inceput, se uitau la ea ca la extraterestri.

Ce ar fi sa ne propunem sa realizam un site care sa fie al treilea vanzator de bilete la meciuri… e?

Daca nu ai ceva superinovator trebuie sa mergi pe nise…

Dar de fapt… pana la urma… rupeti-va gaturile fratilor, ca daca toti ar face treaba super bine, ne-am plictisi.

Acest articol a fost publicat Tuesday, 11. March 2008 la ora 13:13 in categoria Naumofisme Extreme. Puteti urmari comentariile prin feed-ul RSS RSS-Feed. Aveti posibilitatea de a lasa un comentariu sau un Trackback de pe blogul dumneavoastra.

«  –  »

1 Comment »

  1. Nu cred ca trebuie sa fii intotdeauna inovator ca sa ai succes si nici sa descoperi o nisa pe care nu se afla nimeni. Trebuie doar sa stii exact ce vrei si cum sa obtii acel lucru.

    Softpedia s-a lansat cand exista deja download.com si cnet. Mihai Seceleanu a inceput sa-si construiasca “regatul” online bazandu-se pe concepte de site-uri care deja existau si functionau: 9am.ro facea o revista a presei, wall-street.ro prelua initial stiri din domeniul business dupa care a trecut la continut propriu… Si incet incet a reusit sa-si faca loc printre greii care ocupau deja nisa respectiva.

    Dar recunosc ca exista o boala a ideilor de site-uri si ca detinatoare a unei firme de dezvoltare web am primit multe propuneri in acest sens. Si culmea este ca multe dintre aceste idei ar putea fi transformate in proiecte de succes, dar niciunul dintre cei care au facut propunerile acestea nu este pregatit sa duca ideea dincolo de stadiul de licarire.

    Comment: eugenia – 03. April 2008 @ 9:43 pm

Leave a comment