Marketing, Comunicare si Afaceri in stil PICANT

Pregatim recolta PICANTa de toamna!

Cum sa fie? Cu alte cuvinte, ne ajutati sa pregatim o recolta bogata si relevanta?

Ce va doriti sa (mai) invatati? In ce domenii vreti sa va mai dezvoltati skill -uri? Ce up-grade-uri vreti sa faceti cunostintelor si informatiilor pe care le detineti acum?

Ce lipseste din peisajul educational autohton? De ce know-how este nevoie in aceasta perioada?

Sa fie Management? Marketing? Softskills? Online? Comunicare? Business Developement?

Sa fie Traininguri? Seminarii? Workshopuri interactive, semi-formale? Webinarii?

Asteptam parerile voastre … picante!

Pentru cea mai “picanta” idee venita de la voi, pe care reusim sa o punem in practica, oferim discount si bere! 🙂

Acest articol a fost publicat Monday, 27. July 2009 la ora 14:28 in categoria PICANT. Puteti urmari comentariile prin feed-ul RSS RSS-Feed. Aveti posibilitatea de a lasa un comentariu sau un Trackback de pe blogul dumneavoastra.

«  –  »

8 Comments »

  1. leadership

    Comment: roxana – 27. July 2009 @ 3:03 pm

  2. si “the new marketing” 😉

    Comment: roxana – 27. July 2009 @ 3:04 pm

  3. spune-mi mai multe despre ce intelegi prin “the new marketing”?

    Strategii? Canale de comunicare? Dezvoltare de produse? 🙂

    Comment: Ioana ANESCU – 27. July 2009 @ 3:22 pm

  4. Daca tot gnditi Picant, un cont de Twitter nu aveti?

    Comment: AUngureanu – 28. July 2009 @ 1:20 pm

  5. Ce-ai zice de tema “cum sa imi directionez afacerea pe perioade de criza”? Cu variatiuni pe tema “cum sa imi motivez angajatii”, “cum sa dezmortesc clientii crizati” si “cum sa conving un partener ca o criza e o oportunitate in plus”?

    Poate si ceva legat de directii de marketing de adoptat in perioade ca asta? Eventual si un plan ca sa ajungi, la finalul crizei, sa ai cartile cele mai bune in mana?

    Topim gheata.

    Comment: Coyote – 28. July 2009 @ 1:31 pm

  6. Ma tem ca in perioada asta de criza doar vanzarile mai pot scoate capul din tarana. Am vazut articolul de mai jos cu marketingul si vanzarile dar cred ca in aceasta reducere a costurilor doar vanzarile vor mai ramane. Vis a vis de cursuri cred ca oamenii care vin la cursuri se asteapta sa invete ceva concret, sa afle tehnici, instrumente si formule care sa-i ajute in job ul lor. Teorie s-a facut destula la scoala si uite ca nu ne-a ajutat prea tare. Workshopuri interactive, semi-formale Webinarii, am luat cu copy paste pentru ca daca reusiti sa dezvoltati ceva interactiv v-ati scos. Cam asta am putut sa scot acum pentru ca de ceva vreme sunt setat de concediu si nu prea mai vad decat mare. Bafta multa! Ca o gluma, cred ca ar trebui sa faceti cursuri de supravieture pe timp de criza:)

    Comment: Bogdan – 28. July 2009 @ 5:19 pm

  7. my 2 cents:

    Ca participant la multe evenimente de formare (merg la training din 2001, undeva la aprox 20 de zile pe an, in fiecare an :), formatul cel mai potrivit de invatare pentru perioada asta mi se pare webinarul. Ca timp si bani costa mai putin decat un training in format clasic, iar pretul e cumva mai important in perioada asta. Cred ca se preteaza mai ales la subiecte tehnice.

    Ca observator al pietei sunt 2 domenii pe piata de cursuri deschise care cresc vazand cu ochii (si stiu ca sunt grupele pline 🙂
    – dezvoltare personala si spirituala
    – vanzari, achizitii publice, fonduri structurale – cred ca know-how-ul cautat este in zona de cum sa vinzi in perioada asta, cum sa ai profit, cum sa ai acces la alte tipuri de venituri decat cele de pana acum

    spor sa aveti!.

    Comment: Diana – 28. July 2009 @ 6:38 pm

  8. ba da… @gandescpicant

    Comment: Nicolae NAUMOF – 28. July 2009 @ 9:48 pm

Leave a comment