Marketing, Comunicare si Afaceri in stil PICANT

Surprize placute: Cand nimerim pe langa, dar iese bine…

Tuesday, 04. May 2010 de Nicolae NAUMOF

Cu totii am invatat ca atunci cand facem marketing trebuie sa fim cat mai exacti, sa stabilim clar publicul tinta, sa stabilim obiective, sa stabilim un mesaj, sa previzionam rezultate etc.

In marea majoritate a cazurilor (situatiilor profi) asa se si intampla, cu o abatere minora.

Dar exista si situatii in care. “socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ”, cand foarte multe dintre previziuni si analize nu se confirma, dar cumva lucrurile ies bine.

Foarte des intalnita este situatia in care publicul vizat initial nu raspunde comunicarii, dar un alt public, nu foarte indepartat de cel initial, este receptiv. O alta situatie este cand produsul pe care l-ai proiectat si scos pe piata este folosit la altceva decat a fost el gandit. Un exemplu foarte bun este vestitul twitter care a fost „luat” de utilizatori si folosit la mult mai mult decat a fost gandit initial.

Acestea sunt surprize placute, iar o companie nu trebuie sa se panicheze cand lucrurile nu ies asa cum au fost planificate, dar sunt cumva bine. Ceea ce Nu trebuie sa faca este sa incerce sa schimbe starea de fapt. Daca prima reactie de surprindere este urmata de a incerca sa se modifice ceva ce merge bine, nu este in regula.

O companie aflata in aceasta situatie ar trebui sa „imbratiseze” aceasta stare de fapt, sa cunoasca foarte repede publicul care ii cumpara produsele si cum le foloseste pentru a putea ca in viitor sa raspunda solicitarilor acestor clienti.

Surprizele placute sunt rare si nu se intampla de doua ori in aceeasi situatie… 

Calendarul de Traininguri PICANTe Mai – Iunie

Monday, 03. May 2010 de Nicolae NAUMOF

19 – 20 Mai Online Wizard  Training de SEO, SEM si Usability. Se adreseaza persoanelor care conduc proiecte din cadrul agentiilor sau din partea clientilor si isi propune sa evidentieze fundamentele oricarui proiect web bine construit, precum si modalitatile de imbunatatire si promovare ulterioara.

Durata: 2 zile Trainer: Mihai TANASE Detalii

 

20 – 21 Mai 2B Marketing  Training de Marketing Business To Business ofera instrumentele necesare pentru a implementa actiuni de marketing special adaptate mediului de business! Este un curs pentru fortele comerciale ale firmelor care vând consumatorilor organizationali.

Durata: 2 zile Trainer: Florina PINZARU Detalii

 

22 – 23 Mai CLAR Training de Dictie Profesionala.  Trainingul CLAR este dedicat celor care doresc sa isi imbunatateasca vorbirea, fiind sustinut de Carmen IVANOV – specialist in dictie care are peste 10.000 de ore in fata microfonului in emisiuni live de Radio si TV.

Durata: 2 zile Trainer: Carmen IVANOV Detalii

 

27-28 Mai Speech Training pentru Abilitati de Vorbit in Public. Trainingul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de vorbit in public (sustinere de prezentari) si care prin natura meseriei sunt pusi in situatia de a face prezentari in fata unor audiente mai mult sau mai putin numeroase.

Durata: 2 zile Trainer: Nicolae NAUMOF si Carmen IVANOV Detalii

 

01 Iunie Junior Brand Training de Branding Si Brand Management. Se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si comunicare care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.Durata: 1 zi Trainer: Nicolae NAUMOF Detalii

 

03 – 04 Iunie Social.Web Training de Comunicare de Marketing prin Social Media. Se adreseaza persoanelor care doresc sa identifice cele mai potrivite si eficiente strategii pentru a beneficia de avantajele si oportunitatile unice ale  mediului online.

Durata: 2 zile Trainer: Andreea STAN Detalii de Detalii

 

10 – 11 Iunie Event’or Training de Organizatori de evenimente de afaceri. Se adreseaza persoanelor care au cunostinte si experienta reduse si medii in oganizarea evenimentelor de afaceri. 

Durata: 2 zile Trainer: Nicolae NAUMOF Detalii de Detalii